Asiakaspalvelu ja toimitusehdot

Maksutavat


Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, Ålandsbanken sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Suomen Verkkomaksut Oy:n sivuston kautta. Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Kauppias toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Suomen Verkkomaksut Oy.

Suomen Verkkomaksut Oy toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Verkkomaksut Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Suomen Verkkomaksut Oy on myös maksun saaja.

Suomen Verkkomaksut Oy
y-tunnus: 2122839-7
Ohjelmakaari 10
40500 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 0207 181830


Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Suomen Verkkomaksut Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Suomen Verkkomaksut Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

 

Tilauksen seuranta

Rekisteröityneet asiakkaat voivat seurata omaa tilaustaan verkkokaupassa kirjautumalla sisään ja valitsemalla "Oma sivu". Kaikkien asiakkaiden sähköpostitse saama tilausvahvistus sisältää seurantakoodin (poislukien toimitustapa Nouto myymälästä). Seurantakoodin avulla asiakas voi seurata tilauksensa etenemistä Itellan/Matkahuollon internet-sivujen kautta.


Palautusoikeus

Noudatamme Kuluttajasuojalakia ja näin ostajalla on 14 päivän palautusoikeus tuotteilla laskettuna vastaanottopäivästä. Palautustapauksissa kauppias palauttaa asiakkaan tilille rahat 30 päivän kuluessa tuotteen saavuttua meille. Asiakaspalautuksen täytyy sisältää kaikki samat tuotteet mitä paketissa oli sen vastaanottaessa, mukaanlukien kuitti tai lähete. Asiakaspalautus on pakattava aina hyvin eikä osoitekorttia saa liimata suoraan tuotepakettiin. Palautuksista on aina sovittava etukäteen sähköpostilla tai puhelimitse. Lähetämme tarkemmat palautusehdot ja -ohjeet sähköpostilla. Palautukset tapahtuvat Itellan välityksellä.

Palautettavaan tuotteeseen asiakas saa tutustua ja kokeilla samaan tapaan miten hän voisi kokeilla sitä liikkeessä. Asiakas ei kuitenkaan saa ottaa tuotetta käyttöön. Esimerkiksi puhelimella ei saa soittaa eikä vastaanottaa puheluita, koska näin ei voi myymälässäkään tehdä. Mikäli ehdot eivät täyty, meillä ei Kuluttajasuojalain mukaan ole velvollisuutta ottaa tuotetta vastaan (Kuluttajansuojalaki 6. luku 23§). Tuotteet toimitetaan myyjän  kustannuksella takaisin. Yritysten välisissä kaupoissa ei ole palautusoikeutta. Noutomyymälästämme ostetuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta.